Friday, July 31, 2009

kamu dan kamu..

Salam all,

Hari ni 31 Juli penutup bagi bulan Juli.. ingat tiada lagi kisah yang aku tak suka akan jadi.. but di hari terakhir nie ada gak lagi nak jadi.. tolong la weii esok dah masuk Ogos 2009.. setengah tahun akan berlepas.. cukup la.. entry ini untuk sesiapa yang dah tak nak aku ingat dan tak nak aku berkomunikasi lagi.. kenapa korang nak berkomunikasi dengan aku lagi? tak cukup ke apa yang dah jadi? takpe aku layan kan sebab mengenangkan last day bulan Juli.. dari situasi tghari tadi walaupun pendek je komunikasi di alam maya tadi harap ianya yang terakhir.. kamu cuba mencari sesuatu yang boleh kamu dapat di tempat kamu duduk yang tak sampai 100 meter jaraknya.. so pandai2 la.. segala apa yang kamu cari sebenarnya ada di sana jangan bagi alasan tak ada.. kerana itu kenyataan.. terlalu la peliknya mencari no telefon yang setiap manusia di sana boleh call tapi mau minta dari aku.. dan kamu memang dah tau aku tak akan layan segala apa yang kamu nak tau dari dulu lagi.. so hope today going to be last conversation that we had..

Kamu yang kedua.. malam ini aku amat penat.. menyediakan persiapan untuk visit2 yang akan datang.. baru sampai rumah tak dinner pun lagi.. sekadar menjengah ke laman2 cyber yang aku selalu singgah lately.. aku dah penat nak ingat hal apa yang dah jadi.. aku mencuba bersungguh2 tak nak ingat ok.. bermula dengan komunikasi di alam cyber juga.. pendek juga.. ingatkan habis di situ.. silap lagi aku.. tadi "private call" terpancul di skrin E71.. seharusnya aku angkat sebab tidak tau siapa pemanggilnya.. ingatkan sekadar voice call tetapi aku salah lagi.. video call.. sekali pandang mmg aku terus hadapkan ke siling rumah.. kamu marah.. jgn marah.. kerana itu perjanjian aku dan kamu.. tiada lagi komunikasi.. apa yang kamu mau? nak lihat? kenapa nak lihat? untuk apa nak lihat? kamu kata aku benci.. ok benda yang dah lepas aku tak nak fikir dan secara automatiknya aku tak benci sebab aku tak nak sebati dengan hati.. kamu teruskan dengan life kamu.. tak payah ditanya life kami.. seharusnya apa jadi pada kami tak perlu atau tak payah kamu peduli.. sebab senang sahaja.. tak elok diungkit kisah lama.. kan pepatah pernah menyebut.. yang baik dijadikan panduan.. yang buruk dijadikan sempadan.. bagi aku apa yang jadi antara aku dah kamu dulu benda yang harus aku jadikan sempadan bagi kami.. kamu tanya aku ok? sekali lagi apa pun jadi aku tetap ok sentiasa...

Aku minta maaf kalau entry ini buat kamu dan kamu terasa hati.. kerana kamu dan kamu tau pendirian aku sejak dulu lagi.. tiada apa yang berubah.. yang berubah hanya masa dan keadaan.. kalau kamu dan kamu dah cukup bahagia teruskan.. aku tetap mcm nie cuma tak nak di ingat dan di ulangi benda yang telah terjadi.. so harap kamu dan kamu paham situasi dan tindakan aku.. so harap aku, kamu dan kamu setuju sekali lagi ok.. adios..

note twentyone: adik plate no kereta nampaknya tidak mencukupi.. alamat rumah pls.. sayang adik aku sorang nie..

2 comments:

  1. nk perasan kejap boleh?

    syg abg wan jgk
    hahahhaha

    ok alamat akan menyusul

    but i think i dh dapat kekuatan nak buat keputusan

    doakan raje k?

    ReplyDelete