Tuesday, July 21, 2009

July - Julai - Juli

Dulu aku selalu cakap tak suka Juli.. kenapa eik?

1 - 7 Juli - takde apa pun yang perlu aku ingat..
8 Juli - 5 thn lepas aku suka tarikh nie sebab waktu aku buat drawing dulu tarikh nie aku dapat payment hehhehhe.. RM 28K setelah 3 bulan takde life buat drawing je kejenya... (rindu nak buat drawing)
9 Juli - juga tiada yang penting....
10 Juli - 5 thn lepas waktu nie aku bertukar title..
11 Juli - 5 thn lepas pertama kaki ketar lutut bersanding
12 - 14 Juli - juga tiada yang penting..
15 - 17 Juli - juga tiada yang penting.. (bangang!!)
18 Juli - reception di rumah aku lak..
19 - 21 Juli - juga tiada apa yang penting..
22 Juli - Hari Lahir seseorang yang pernah bergelar pasangan pada aku..
23- 31 Juli - tiada yang penting..

apa pun aku tetap suka 777 sebab apa? sebab 21.. blackjack!!!

note twentyone: 21 lucky no aku.. tapi main bola pakai no 8 kenapa lak? sebab aku suka recoba.. kenal siapa recoba? dulu dia player inter milan.. and kenal siapa pakai no 8 ac milan? cari hahhaha.. kenapa aku ketawa? sebab aku suka.. lantak la.. bulan 8 baru aku kembali ceria.. birthday alia menjelang.. nak balik.. nak balik..

No comments:

Post a Comment