Thursday, July 23, 2009

Tag dari Ernie..

Ditag oleh Ernie.. sila jawab...

Syarat-syarat main tag ini :
Tag dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja.
Tag orang yang telah men'tag' anda
Tag orang yg anda mahu tag.


0. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?

- buat programme boss..


1. 2 jam yang lalu?

- berbalas comment enrty lagu2 kawan..
- tgh plan2 nak pegi mana weekend nie dgn natrah


2. Anda suka

- lontong
- asam pedas
- lamb chop
- kereta
- bola
- no 21
- rambutan & manggis


3. Minggu lepas

- pegi Cockington Green Gardens dgn Aisyah and Natrah
- pegi survey rumah
- lunch kat Kopi Tiam, Manuka
- pegi Canberra Centre
- hari sengal sedunia..
- menonton Tour De France (belum pernah miss lagi sampai hari ini)


4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali

- mungkinkah terjadi - spider
- time of my life - david cook
- last night - p.diddy


5. Tiga binatang yang anda tak suka

- anjing
- khinzir
- ular


6. Lima fakta tentang anda

- suka sukan
- suka kereta
- suka no. 21
- travel
- armani


7. Tahun depan mungkin

- alia join aku
- bercuti di Gold Coast
- dapat pindah rumah baru
- dan tak tau apa dah...


8. Saya tak reti

- pujuk orang
- masak asam pedas (siapa leh tolong ajar?)
- nak beli baju sendiri..
- nak padankan baju & tie sendiri..


9. Saya pandai

- masak western food..
- godek mobile - sampai hancur
- main snooker.. lucky anyone?
- buat roti canai.. hahahha


10. Kawan saya

- sahabat jakarta/sahabat the hague - mofa
- puteh/wee/chaoy/lan/abu/syed/din/upai - budak 11
- manok/mamu/bai/ijal/jebeng/dak raje/ijai/shah - dak2 poly
- senior and junior poly
- atie/arry/ayu/tini (daerah)/thila/hajar/as - batch 99
- bebudak bola - mofa
- mie - budak selangor
- yang kenal aku.. boleh?


11. Saya ada

- 2 org anak perempuan (Aisyah@kak long & alia@adik)
- kete kancil yang amat saya sayang
- but lotto yang dah hancur (tajaan lotto waktu selangor dulu)
- but nike yang saya beli sendiri thn 1990
- simen patah kaki dulu
- simen patah tangan dulu
- parut dengan 180 lebih jahitan (lipan beb)
- family yang understanding


12. Saya seorang

- yang selalu kena tipu
- senang kena tipu
- selalu simpati dgn org
- baran sedikit
- suka peluk org
- lelaki semestinya!!


13. Adik saya

- Natrah Aiza
- Rizzuan Arief


14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)

- layan kak long
- mengadap tv
- menonton sukan
- western food


15. Bilakah pertama kali anda bercinta?

- lepas sekolah kot (aku ngaku dulu aku anti perempuan)


16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda

- umur (org yang tau je percaya)
- sakit (mmg antibodi aku lemah)


17. Saya rindu

- alia
- family
- kekawan di m'sia


18. Saya tak sabar

- nak buat keputusan (lemah bab nie)
- tunggu bila nak satu2 pasukan nak score
- nak balik m'sia jumpa alia dll


19. 5 laman yang anda selalu layari

- blog sendiri
- dak raje
- en. alladiin
- utusan malaysia online
- star online


20. Siapa yang anda mahu tag?

- Ernie (kena tag balik kan)
- NQR
- Dak Raje
- Hajar
- En. Alladiin
- Emmi
- CZS (walaupun sampai sekrg aku tak jumpa blog dia)


note twentyone: letih jawab semua nie ernie oii.. but dah settle..

2 comments:

  1. ayooo...abg wan, nameku tertera diblog mu
    adeshh...kene tagg lak tu, hurm..sorry lambat reply....nnt komen ehh..daaaa

    ReplyDelete