Monday, July 13, 2009

7 thn dulu - 2002

Salam all..

Hari nie.. aku terima satu perkhabaran dari salah seorang class-mate mengenai perkata 7 htn lepas.. erm.. what a small world.. tak sangka nama MHS nie kembali aku sebut.. erm.. sekarang serius aku nak tahu mananya MHS nie.. dari cerita kawan ini segala sudut dan perwatakan menyerupai MHS.. siapa org disekelilingnya juga sama.. dari mana asalnya.. daerahnya.. rupa paras semua sama... erm.. kenapa skrg yg aku ingat balik yer.. dulu aku selalu cakap tak nak ingat benda lama.. but "hal" ini mengingatkan aku kepada satu nilai... tanggungjawab.. soalan 7 thn lepas masih tak terungkai.. pendapat dan pandangan org kata itu kata ini.. aku confuse masa tu.. dan buat sekian kalinya bila "hal" ini timbul balik ber++++confusenya aku..

but yg buat aku pelik jalan cerita perkenalan semua tu sama.. di event yang sama.. nasihat aku jgn terlalu.. nanti berakhir mcm aku.. serius aku sebenarnya dah lupa "hal" tu semua.. erm... sekarang setiap wajah2 org yang pernah kenal aku dulu melalui MHS nie semua dah terbayang.. terutama "si pemakai spek"... tapi aku tak mcm dulu.. aku cuma teringat.. harap ianya mengambil masa yg cukup singkat untuk aku lupakan.. adoii lepas satu-satu lak.. BPA.. ingat tumpu satu.. tambah satu lagi.. cepat la berlalu..

note twentyone: pencerita pun namanya sama gak.. kebetulan semua nie..hahahaha thanks for the info..

No comments:

Post a Comment