Thursday, July 9, 2009

Tag from NQR

Salam all..

Baru perasan kena tag oleh nqr erm.. ok.. buat la kejapkan since keje dah habis (habis ke?)... hahhahha kerja sebanyak mana pun tak pernah habiskan.. ok teruskan dengan tag dia..

1. Bila kali terakhir anda cuci toilet?

Erm.. tak salah hari khamis minggu lepas... tak boleh nak tido punya pasal.. aku basuh toilet sental bagai nak rak sampai berkilat ok.. ahhaha..

2. Pencuci apa yang anda gunakan?

Erm lagi.. tah brand apa yang pasti bukan aku pilih.. pilihan natrah aku cuma bayar and guna sahaja...

3. Dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai??

ketawa dulu hahhaha.. lama aku tak buat last aku buat bila nak inspection 2 minggu lepas.. yg lain natrah buat.. sekian maklum..

4. Apa tugasan and sebelum menjelang malam?

tugasan?? sini? harusnya aku masih kat office and buat kerja apa yang patut kerana waktu habis kerja aku diluar dah pun malam..

5. Apa menu hidangan makan malam anda yang paling simple?

Chicken Roasted.. ahhahha aku dah siapkan tinggal masukkan dalam oven and tunggu 10 minit then makan dengan sos cili aminah hassan.. boleh??

6. Minuman yang anda buat setiap pagi?

semestinya nescafe.. and harus 3 cup sebelum menjelang tengahari..

7. Sebelum tidur apa yang anda lakukan?

erm.. lately berVC or calling2.. atau dalam erti kata lain menambahkan lagi bill phone dari Mr. V..

8. Harus menjawab tag ini?

Tah.. kalau ada masa boleh la.. kalau tak.. mau aku buat2 lupa atau tak nampak..


Nak kena list org nak jawab tag nie gak ke?

- DiA
- Dak Raje
- Emmi
- HajaR

note twentyone: ok dah jawab.. 0-0 beb.. hari nie baru khamis.. tentu weekend ini aku bosan.. semestinya!!!!

2 comments:

  1. Sudah di kira rajin mencuci tandas tu... saya tak ingat kali terakhir, tapi tandas tu tak pernah kotor plak.. pelik gak..haha

    ReplyDelete
  2. En. Alladin ada yang mencucikan kot.. hehehhe saya semua kena buat sendiri.. (semua ke?).. hehhe

    ReplyDelete