Monday, March 16, 2009

Outing with adik beradik!!

Salam all..

sakit kepala masih terasa.. ok esok kemungkinan acara outing bersama adik beradik akan di jalankan selama 3 hari.. bau dapat confirmation yg shah akan datang ke KL untuk "kunjungan balas" kepada kami.. hehehhe so adik beradik lain i.e. : myself, atie, tinie, ayu, along, thila semua mula merancang plan untuk outing kali ini.. pada dasarnya aku anggap outing nie sekadar untuk aku lepaskan tension yg bersarang di kepala nie.. esok shah lepak KL.. tak tau hotel mana but lagi sehari confirm dia lepak rumah aku.. nak lepak rumah bebudak lain semuanya mcm dah berfamily and ada yg masih BUJANG!! bujangan lelaki tak pe tapi pompuan.. so nak tak nak aku kena gak offer shah lepak rumah aku..

so minggu nie padat.. tak ada aktiviti "tension" harapnya.. apa pun petang nie acara latihan bola tetap di teruskan.. sekadar untuk melihat sejauh mana kaki ini boleh bertahan.. takut2 sekadar 10-15 minit sahaja.. lepas tu menjadi penonton sahaja.. petang nie team WP akan traning di Presint 11.. saja kali nie traning padang lak..

ok la all nak discuss dengan adik beradik tentang plan kami.. adios all.

nota twentyone: masa untuk membusykan diri..

No comments:

Post a Comment