Tuesday, March 10, 2009

Kekasih Hatiku Cedera.. Hyper Sungguh!!

salam all..

pagi ini lambat sedikit datang office.. mata dah bangun kul 6am lepas buat panggilan tak leh tido dah.. layan kerenah kekasih hatiku sampai pukul 7 lebih.. nak tgk bola dah habis dah.. at 7 something mandikan kekasih hatiku then mummy buatkan sarapan untuk dia.. tak nak wawan suap nak aku gak yg suap.. layankan aje.. makan oat + milo.. so formula hyper untuk kekasih hatiku di pagi hari.. erm.. kerana terlalu hyper kekasih hatiku hilang pertimbangan semasa meloncat-loncat and muka terkena bucu meja.. darah start keluar aku dah mula tak tentu arah.. dukung masuk kete and terus ke klinik an-nisa.. aku tak nampak luka tu but kecik je rupanya.. aku nie bab darah² cukup mengelabah.. setelah disapu apa nama ubat tu bawa balik and tidokan dia.. taknak tido lak.. merengek nak pegi sana la sini la.. tapi janji nak bawa di lain kali..

kejadian pagi nie membuatkan aku sampai office tepat kul 10.25am.. hehehehe nasib baik bos tak ada ke vietnam.. trip yg patut aku pegi tapi terpaksa tolang atas sebab² tertentu.. so untuk beberapa hari nie aku tak de bos.. kesempatan ini aku akan gunakan untuk tahu prosedur² visa for malaysian to aussie.. aku pening untuk dapatkan maid yg sanggup ikut aku ke canberra nie.. nak cari malaysian seharusnya susah.. tapi aku terpaksa... PO kalau tak de arah melintang dapat petang nie.. malas citer pasal PO hahhahah tak nak kejadian di Kosovo berulang.. so biar depa buat keje depa tak yah nak push²..

last week dapat call dari Datin yg nak balik pada 10/4.. so aku kena ada di sana at least on the 4 or 5 april.. preparation tak banyak mcm pegi first posting.. since sana kemudahan semua ada.. just worried about the container yg tak tahu bila sampai dari italy nie.. kebanyakan baju keje aku dalam tu.. but tak kisah sangat sebab baju boleh beli.. mmg plan nak beli pun dalam 4-5 pasang..

minggu nie insyallah kalau tak de aral melintang aku akan ke johor lak.. nak pegi wedding "sahabat jakarta" erm.. ambil juga kesempatan untuk ke rumah mak and abah.. nak tgk kolam yg aku invest.. trip ini juga mendatangkan kepeningkepalaan aku.. trip yg patut ramai dah jadi makin sikit.. aku tak tahu apa punca.. sorang tak pegi mula la melular virus tak nak pegi tu.. alasan tak de teman.. aku acctually mmg boleh pegi sorang.. kalau susah² aku bawa je kekasih hatiku tu.. di atas ketidaktahuan punca tak nak pegi geng² nie membuat aku nak cancelkan je dinner 21/3 nie.. walaupun dah 85% kata hadir tapi tension ada je yg nak merajuk bagai.. aku dah la tak pandai memujuk.. dengan shah sebagai abg sulung bab pujuk serah kat aku.. aku dengan cara aku.. lantak korang la.. 2-3 kali aku cakap tak nak gak pegi.. lantak la.. tak kira la adik beradik ke apa ke.. umur tu dah matang sangat sampai nak merajuk mcm bebudak umur 13-14 thn..

ok la all.. aku nak ke bank jap.. banyak keje nak buat petang nie..

No comments:

Post a Comment