Wednesday, March 11, 2009

Hari terakhir dengan Kekasih Hatiku..

Hari nie hari terakhir aku dengan Kekasih Hatiku sebelum aku hantar ke cheras.. Kekasih Hatiku akan ke Perak pula lepas ni sebelum kembali pada aku sebelum aku berlepas ke aussie.. walaupun hari-hari aku dengan dia tak la banyak masa dihabiskan but aku pastikan setiap pagi aku mandikan and suap breakfast dia.. malam make sure aku tidokan dia.. insyallah kalau semua berjalan lancar Kekasih Hatiku akan menyertai aku ke aussie pada bulan 6 nanti, 2 bulan selepas aku ke sana..

hari ni aku plan untuk ambil 1/2 hari je.. walaupun ada plan yg telah dirancang patut aku buat tetapi "mood" tetiba hilang untuk teruskan plan tersebut.. aku nak balik and spend time with Kekasih Hatiku.. petang aku akan hantar dia ke cheras.. ingat nak bawak Kekasih Hati lunch dulu..

ok la all.. aku nak blah dulu.. adios..

note twentyone: baru 4 hari.. lepas nie 2 bulan!!

No comments:

Post a Comment