Tuesday, May 19, 2009

Penat+Membazir..

Salam all,

sebenarnya aku baru je masuk office ni.. dari semalam aku kat sydney mencari tiket nak balik m'sia.. untuk apa aku balik... cukup aku katakan ada problem yg perlu aku selesaikan.. akhirnya dengan bantuan kekawan yg pernah berkhidmat di Kosovo... masalah dapat di atasi.. aku tak tau mcm mana dia org buat but alhamdulillah semuanya dah ok.. lega.. dari malam tadi whole body shaking...

terima kasih gak untuk friend yang bantu malam tadi.. thanks a lot..really appreciate it.. (kalau tak berpegang pada sms tu mau kemana aku skrg nie) bertemankan iphone aku mengodek setiap flight yg boleh sampai ke m'sia tak kira la singapore ke bangkok ke jakarta ke transit dia.. yg penting aku nak sampai KLIA.. but mungkin dah takdir semuanya berakhir dengan baik.. aku tak nak panjangkan cerita.. yg penting semuanya dah berakhir.. aku tak tau berapa saman aku dapat malam tadi.. itu semua aku dah tak kira.. tanpa banyak pk malam tadi lepas dapat "berita" tu terus aku tanya pendapat friend.. katanya cool dulu.. but hati nie yg tak nak wasting time terus ke sydney airport.. tak tepk aku dengan minyak cukup ke, mana nak parking kalau dapat ticket.. bila dah balik sini baru aku fikir semua tu.. memandu dengan tangan yg cergas menaip sms's.. call jgn cakap la lebih 20 kali aku call member yg pernah berkhidmat di Kosovo dulu.. sampai dia sendiri kata "cool bro.. aku usahakan.."

setelah selesai aku cakap aku tak nak panjangkan cerita.. aku dah tak nak ingat apa jadi malam tadi.. perjalanan malam tadi patutnya makan masa 3 jam jadi begitu pendek.. 2 jam lebih.. dengan signboard kata limit 110km/h dah tak aku kisah..

balik sini sungguh penat badan.. ada lak visit kul 3 nie.. PTD nak datang bagi anugerah pada Lt. General sini.. letih bukan main.. pkkn balik membazir minyak, masa, tenaga, masa tido semua la.. but demi "******" aku tak kisah.. itu hak aku!!

ok la all.. nak sambung keje..

note twentyone: bebetul appreciate it.. thanks a lot..

No comments:

Post a Comment