Tuesday, May 19, 2009

Diet????

Salam all..


Lately aku terasa badan aku naik sungguh mendadak.. patutnya dengan keadaan aku sekarang tak patut badan boleh naik.. tapi kali ni berbeza sangat.. mmg aku jarang masak.. sejak sampai sini adalah baru 5-6 kali aku masak.. yg selebihnya kalau tak beli luar, aku just bakar chicken wing yg aku dah peram 2-3 hari.. atau paling tidak kerana aku selalu di jemput makan.. hahahaha.. seharusnya makanan menyelerakan dan terus aku lupa pantang2 aku.. minggu nie sahaja ada 3 jemputan makan.. sebagai org bujang seharusnya aku tak ada halangan atau lebih tepat tiada alasan tak pergi.. korang tgk bawah nie.. esok malam jemputan untuk Majlis Resepsi Sempena Penganugerahan Darjah Kepahlawanan oleh Panglima Tentera Darat.. yang mana aku sendiri dah tau menu dia.. hahahaha alamat lupa pantang lagi la.. kambing beb!! jumaat tghari lepas jumaat, luncheon kat rumah Cik Azura... yg nie menu.. Nasi Dagang & Nasi Kerabu.. erm.. lagi la lupa pantang aku.. hahahhah Sabtu lak "Malam Kenduri" anjuran Majlis Pelajar Malaysia.. menu tak tau.. tapi seharusnya dinner masakan melayu.. kalau di kira campur, tolak, darab dan bahagi mau gain 3-4 kg minggu nie.. and start sabtu nie gak mummy sampai selama sebulan.. erm.. mak sendiri masak.. gain lagi la tu.. hahhahha.. dengan keadaan aku dah tak leh bersukan buat sementara waktu nie lagi la.. adoii tepuk dahi sendiri..





susah nak terima undangan mcm nie lagilah dengan jawatan kita nie... tapi bos ok... ok la all aku nak balik awal hari nie.. sebab nak lepak satu tempat.. nak join?? jom.. jom..


note twentyone: dah.. dah xnak tgk.. tapi mata tetap tgk mcm mana tu??

No comments:

Post a Comment