Thursday, August 20, 2009

DiA masih SaKit!!

Salam all..

Actually takde masa nak online malam nie ataupun nak wat entry but since tak leh tido bukak kejap la internet nie.. sebenarnya tgh dok cuba tidokan aisyah yang dari aku balik kul 11.30pm tadi merengek2.. sakit katanya.. aku cakap "tu la kak long tu girl bukan boy.. nakal sangat kan dah sakit.." kata dia "bukan kak long la.. cawan tu yang jahat cut tangan kak long.." nak ketawapun ada.. ada ke salah cawan.. badan dia pun panas.. demam la tu.. so bagi ubat.. peluk2 sikit.. mata dah mula kuyu.. tido pun merengek2/ngigau kot.. teringat la tu..

so mlm nie dia tido dengan aku la gamaknya.. kesian pun ada.. almaklumlah bila dah kena peluk2 tu "soalan tido" yang ditanya.. but aku diam je.. sambil tgk tv.. selalu aku buat2 tido.. but since semalam dia dah keluar ayat "asyik2 tido" so kena tukar taktik la.. hahahha.. tadi dia suruh jangan keje esok.. asalnya mmg aku nak cuti tapi lupa lak nak isi borang cuti.. sabtu dah mula puasa kat sini.. tadi sebenarnya baru balik dinner "Malam Gemilang" anjuran MASCA.. ok la office ambil satu table.. aku memula nak bawak kak long but since dia pun tak sihat malas aku nak bawak..

erm.. ok la all tak de apa nak citer pun sebenarnya.. ada tapi disebabkan ketidakpandaian untuk nak upload performance dari satu band indonesia yang aku record live tadi so langsung tak de cerita.. esok nak ke airport seawal jam 6.30am.. hantar bos.. sok kalau tak de apa sangat nak 1/2 day je kot.. nak pegi belu barang umah untuk sahur nanti.. but jam 10 esok nak ke DFAT lak adoi.. tulis nie baru aku ingat..

ok la.. aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK, SELAMAT BERPUASA semua..

note twentyone: 2-3 hari yang meletihkan di office bukan buat apa tapi mengantuk..

2 comments:

  1. Salam Ramadhan Wan..
    Semoga sentiasa mendapat keberkatan dibulan yg mulia ni..

    ReplyDelete
  2. Insyallah untuk As juga Salam Ramadhan

    ReplyDelete