Saturday, June 20, 2009

hari ke tiga.. weekend..

salam all..

weekend mcm nie.. tak buat apa pun.. kat umah pun tak buat ape.. duduk lepak kat sofa malas aku.. kak long pun merunggut tak bawak dia keluar.. cuaca nampak elok lak hari nie.. panas sikit.. but still under 10'c.. acctually badan tersangat la letih and sakit kepala menyerang dari semlm masih belum kurang.. berdenyut2 kepala nie.. panadol yg aku telah pun dah mcm tak berkesan dah.. mcm makan tepung je..

malam nie daddy and boy balik.. but ke melbourne dulu sehari.. isnin baru bertolak balik m'sia.. mummy esok aku hantar ke airport seawal pukul 8am.. flight kul 10.15am ke melbourne gak.. isnin baru balik ke m'sia.. mum, dad and boy nak spend satu hari di sana... minta-minta badan nie ok untuk bangun and hantar mummy ke airport esok.. mata nie aku dah notice mula membengkak.. but still aku tak leh tido.. hari ni dah masuk 3 hari aku tak lelap.. punca masih sama.. pk atau tak pk benda dah ada dalam kepala susah aku nak letak tepi..

secara rasminya esok adalah pemulaan yg aku sendiri rancang berbulan yg lalu.. tinggal aku, kak long and natrah di sini.. permulaan kehidupan yang aku harap akan berjalan lancar.. kak long hari nie lain benar perangai seakan tahu atuk and boy balik malam nie.. seharian dengan atuk.. main sikat2 rambut atuk.. kemana atuk pegi nak ikut.. ke dapur, ke ruang tamu, ke laman belakang untuk mengHERBA juga nak ikut.. seharian tak tido.. kejap lagi nek tam, tok tam, scott and kila (wife scott) nak datang untuk dinner di sini.. lepas tu baru aku hantar dad and boy ke Jolimont Centre untuk depart to Melbourne.. mungkin natrah yg akan drive mlm nie.. aku sesungguhnya sangat la tak larat.. but tak nak tunjuk sangat.. yg tau aku tak tido dah 3 hari nie pun hanya boy.. sebab dia pun dah menjadi mcm aku tapi jenis tido gak.. tapi lepas kul 4-5am la..

acctually nak tulis entry nie pun tak larat.. tapi dari aku tak buat apa and still tak leh tido aku layan gak main poker ke black jack ke kat FB.. ok la all aku nak lepak tengok rugby lak...

note twentyone: sanggap sungguh.. menguap tah dah berapa kali aku pun tak tau.. RKUF..

2 comments:

  1. tido la bro!
    rehat kan badan, otak, agar esok dpt lihat matahari pagi, hehehe...

    ReplyDelete