Wednesday, December 2, 2009

Sudah Kembali..

Salam all,

Aku dah kembali dari 'HeRe' ke Canberra bandaraya yg masih aku rasa 'mati'.. kembali kerana 'ikut hati' dan juga panggilan kerja.. dari 'HeRe' aku terbang ke Melbourne untuk 'bekerja' dan akhirnya kembali ke Canbeera petang semalam, di office hanya menghabiskan masa 2 jam lebih dan terus balik rumah.. kepenatan.. tapi dalam kepenatan aku masih tak juga boleh lelap.. sudahnya kul 2.30 jugak aku lelap itu pun setelah 'adegan' senyum lebar selama 2 jam..

Walaupun ada yg kata cuti aku selama 1 1/2 hari itu membazir tapi aku puas dalam lihat dan dapat memuaskan hati sendiri.. sekurang2nya aku tau semua ok.. semua dalam situasi yang boleh dikata baik.. flight yg pada mulanya dari sydney terpaksa ditukar ke Melbourne dan aku terperuk di Melbourne dari awal pagi sampai la ke tengahari, menyelesaikan 'kerja', selepas itu baru terbang kembali ke Canberra dan terus masuk office.. kalau nak kira tido di kira-kira 3-4 jam je kot mata nie lelap dalam flight.

ok cerita cuaca.. sangat baik and kembali panas cuma malam drop sangat low.. sejuk beb.. he3..

No comments:

Post a Comment