Sunday, December 6, 2009

Amaze

salam all,

amaze dengan perkembangan kaki sendiri.. dah ok dah.. tak caya? sila tgk pic bawah.. dengan berjahit pun aku masih main bola.. then kena marah.. sampai dah malas nak marah kata si pemarah.. so kaki ini akan 'beroperasi' seperti biasa sedikit hari lagi.. lepas nie main bola tak payah pakai pad sudah.. hahhaa.. disebabkan tak boleh tido malam semalam aku telah membuka benang jahitan itu sendiri malam tadi.. ngilu beb bila tarik benang tu.. but cantikkan betis itu.. hahhaha mcm takde apa jadi je..



gilerkan berjahit 8 esoknya main bola.. tak tau kenapa susah nak tinggalkan dunia bola nie.. sejam lagi aku akan ke court lagi.. malam nie lawan top 2.. skrg pun kami di kedudukan ke 3... sekarang nie pun team aku sudah layak ke pusingan kalah mati.. makna kami akan meneruskan game sampai ke march nanti.. league 18 team tinggal 3 game lagi then lawan dari league atau pool blue lak.. aku di pool red..

apa pun wish us good luck for tonight game..

cuaca hari nie panas sekali.. sekian untuk makluman.. hahhaha

No comments:

Post a Comment