Wednesday, November 18, 2009

Hari ini..

Salam all,

Semalam jadi sesuatu yg sangat2 tak dapat dielakkan.. apa jadi aku tak nak cakap sebab melibatkan kematian.. sampai pukul 4 lebih aku di hospital.. penat sungguh hari nie.. dengan tak cukup tido timbul pulak satu hal yg sekali lagi aku sendiri tak dapt elak.. cuba terangkan seakan tak nak percaya, seakan aku nie cuba menipu.. dah dikatakan kalau dapat aku elak dah lama aku elak..

mungkin tak percaya.. dengan keadaan aku yg amat letih hari ini.. amat mudah rasenya terasanya.. nak taknak jawab.. dengan talian2 yang aku sendiri tak tau apa masalahnya.. sms dihantar tak sampai.. ini semua punca la nie.. cuba gak tenangkan diri.. tapi bila perkataan tu dah keluar aku sendiri amat terasa.. tau tak suka perkataan tu keluar.. tapi ada ke perkataan lain sebagai penganti? sendiri tau salah tu tapi salah bersebab dan sangat kukuh sebabnya perlu ke terasa dan layanan seperti aku nie buat kesalahan besar sangat? semasa kejadian banyak juga benda yang aku tinggalkan bukan setakat benda yang satu itu sahaja..

lately amat perasan, dulu perkataan tu selalu digunakan.. lately mcm susah.. sekali lagi tenangkan hati sebab melihatkan kertas putih yang menyatakan segala-galanya.. cuba mendapatkan yang terbaik tapi selalu juga terasa hati seperti mana dirasai oleh dia.. aku tak prefect tapi tak pernah tak berusaha menjadi prefect walaupun tau tiada yang perfect dalam dunia nie.. aku cuba terima apa yang ada dan apa yang jadi.. mengerti la bukan aku sengaja..

tadi dengar lagu tupac atau yg diberi nafas baru oleh too phat and diyana.. cuba korang cari "If I Die Tonight".. banyak pengertian tu.. kalau lah kita tau tak bila kita nak mati.. itu kerja DIA.. moga dipanjangkan lagi usia hidup ini untuk sentiasa cuba menjadi se perfect yang boleh.. kerana kejadian itu juga aku banyak sangat keje hari nie.. walaupun fikiran sedikit terganggu aku dapat juga siapkan mana yang patut untuk hantar ke WP..

walaupun letih badan dan fikiran nie aku masih tak boleh tido.. mata yg dah berair dan mulut yg menguap lebih dari 50 kali rasenya patutnya dah nyenyak dibuai mimpi (kalau mimpi) tapi aku masih depan pc nie... petang tadi ke 'sana' lagi.. tempat kalau aku bingung, tension, stress.. walaupun tak lama sekitar 20 minit mungkin.. balik tgk chacha sedikit terubat.. masuk bilik tgk rangkaian2 kertas putih dll juga buat aku senyum.. cuma itu yg aku ada buat masa nie.. sampai bila aku sendiri tak tau.. cuma boleh berdoa agar semua nie tak ganggu 'perjalanan' ini.. aku tak nak dah 'kehabisan minyak'..

note twentyone: aku tak menjengah.. tapi aku tau password ini ada yang tahu.. jgn perangkap aku eik.. kalau tak tersadai lagi la blog nie..

No comments:

Post a Comment