Sunday, November 22, 2009

erm.. eik.. uits..

Salam all,

agak bersawang juga blog nie ditinggalkan, ada masuk tapi hanya seperti gigi2 yang rongak.. dah tak de hati dah nak menaip entry sebenarnya.. dulu entry2 dalam nie banyak berkisar tentang kehidupan, apa yang jadi dan bakal terjadi. But lately aku banyak simpan je apa yg jadi nurkilan ke apa sahaja aku banyak simpan.. tak nak buat entry lagi dah.. letih mungkin.. letih memikirkan tentang tahap pemikiran org yang lepas baca entry org lain and buat rumusan sendiri.. yg pasti aku tak pernah kisah tentang org yg buat rumusan sendiri dan simpan sendiri.. tapi yg aku terkilan bila baca, buat rumusan dan sebar citer yg tak pernah betul, yg tak pernah jadi.. mungkin yang buat tu nak jadi director mungkin.. jadi la..kalau betul buat duit tu..

lately, blog in itelah di'selongkar'.. tapi mungkin la.. aku tak berani nak cakap lelebih.. but ada benda yang buat aku musykil terjadi.. aku biarkan sahaja ianya seberapa ketika.. wah makin menjadi2.. so setelah 'berbincang'aku tukar password dan cuba tgk terjadikah lagi 'kemusykilan' itu.. aku tau mungkin dikalangan org2 yang rapat dengan aku senang nak detact aku punya password nie.. so terpaksa tukar dimana kali ini aku yakin tak siapa akan tahu.. lepas nie kalau nak update entry pun sekadar citer cuaca je kot.. ;-)

petang nie ada meeting yang mmg aku sangat2 tunggu2kan.. kewangan.. hahahhah kenapa eik PA mcm aku nak sangat tau pasal kewangan? ada bersirat dan tersuratnya aku nak sangat ambil tau.. perancangan lepas nie semua bergantung pada mesyuarat itu nanti.. kata 'kawan' aku tu perancangan jahat tapi pasti berbaloi.. senyum sikit tang berbaloi tu..

Cuaca Canberra sekarang nie makin panas.. dah cecah jugak ke 38 above.. kalau duduk lelama mmg berkerak muka.. hehehe.. malam sejuk gak tido mungkin nyaman sekali.. tapi persoalannya kenapa susah sangat nak tido.. cis!!

ok la all.. bosan pepagi nie.. tiada penyegar mata dan halwa telinga yang terjadi pagi ni.. tiada kedengaran..

note twentyone: Kau Ubah Hariku - Kahitna (layan beb)

2 comments:

  1. beb..jd pengacara cuaca di televisyen smbil pakai boxer beb!caraaaa!!!!

    ReplyDelete
  2. aku suka bab boxer je.. mana ko tau nie? ahhahah hampeh ko

    ReplyDelete