Tuesday, October 6, 2009

Udah Di Malaya..

Salam All,

Ingat blog ini akan bersawang tapi tak boleh.. kebosanan diwaktu petang2 nie buat aku nak updatekan entry.. ketika ini aku sudahpun berada di malaya.. tanahair tercinta.. reason balik semua pun dah tau kan.. sudah masuk hari yang ke 5 aku kat sini.. ke selatan pun sudah selama 3 hari menghadiri undangan family angkat di sana.. hari ini pun tak banyak benda yang aku buat cuma dari awal pagi membasuh kereta, then ke shah alam hantar aisyah yang demam ke family doktor..

tghari aku dah berada di Putrajaya mengerjakan urusan yang akan harus diselesaikan.. then lunch dengan member2.. habis tu aku terus ke bengkel.. mengerjakan kereta yang sudah 7 bulan tak terjaga dengan baik.. rindu nak bergelumang dengan minyak hitam.. harus hantar cat lagi kete nie.. tapi sikit je nak kena touch-up pun.. dah penat pun nak teruskan.. esok mungkin boleh siap kot.. hehhe

ok la all nak kemas apa2 yang patut.. mau balik makan and tido..

No comments:

Post a Comment