Monday, April 20, 2009

lunch

Salam all,

Hari ni tgk cuaca mmg sungguh nyaman dan tenteram je.. pagi yang sejuk dengan membuat aku gigil turun dari katil..(erm..belajar balik tido atas katil setelah hampir 5 thn aku tido di lantai..) walaupun tidak senyenyak yg aku harapkan tapi bila tido mimpi indah seharusnya tido itu jadi bestkan.. hehehe falsafah mana yg aku ambil aku tak tau.. minggu nie aku duty so seawal 7.45am dah keluar rumah walaupun office hanya start pukul 9am.. bukak gate, bukak office dato' then check email office, email aku and baca blog.. itu lah rutin aku sepanjang aku di sini insyallah.. masih mencari rumah di dalam website property agency sini.. then selesaikan hal ID.. settle semuanya.. mengadap dato' kejap.. dato' and DCM nak buat lunch di hyatt hotel, canberra.. ermm wisma only.. so tghari tadi kami berlima ke sana.. harus seafood buffet.. hahhaha udang, kupah, kupang, ikan semua menu yg dihidangkan.. udang je more then 10 aku telan.. kupah pun more then 10.. harus semuanya tinggi kolestrolnya.. erm.. takpe sekali sekala..

hari nie gak aku dapat satu offer dari honda.. honda city 2009 model 20K AUD erm.. menarik.. mau subaru yg aku nak sangat tu ku letak ketepi.. tapi masih pertimbangkan lagi.. rumah masih dicari... masa lunch dato' suruh duduk dekat dengan residence senang aisyah berkawan dengan anak dia.. hehehhe segan aku.. tgk la mcm mana.. tapi kalau area residence alamat duduk apartment la nampak gayanya.. masih dalam pertimbangan harus bincang dengan su III dulu.. advantage duduk dekat residence sekolah aisyah dekat semua dekat maklum la diplomatic area.. aku rase nak sebat je.. tapi kena tgk gak..

jap lagi sambung ada hal jap nak ke bank uruskan bukak account lak.. adoi banyak tul keje la..

No comments:

Post a Comment